FAQ - Często zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat Panelu Triaba.

 

Co muszę zrobić, aby zacząć otrzymywać płatne ankiety do wypełnienia?

Wszystko, co musisz zrobić, aby zacząć otrzymywać ankiety, to wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie głównej na naszej stronie internetowej i kliknąć "Wyślij". Następnie powinieneś sprawdzić e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając dwa razy na link podany w email, który zostanie wysłany automatycznie przez Triaba. To takie proste.

 

Kiedy mogę spodziewać się otrzymania pierwszej ankiety do wypełnienia?

Powinieneś otrzymać pierwsze ankiety do wypełnienia już po zakończeniu procesu rejestracji. Ankieta zostanie przesłana na Twój adres email podany w formularzu rejestracyjnym. Ilość oraz rodzaj otrzymanych ankiet zależy od ilości informacji, jakie podasz o sobie w formularzy rejestracyjnym. Im więcej informacji o sobie umieścisz w formularzu tym więcej kryteriów spełnisz, będziesz w stanie wziąć udział w większej ilości badań i więcej ankiet otrzymasz do wypełnienia. Ilość otrzymanych ankiet zależy również od aktualnych potrzeb organizacji, która zleca wykonanie badań.

 

Co otrzymam w mailu od Triaba Panel?

Triaba Panel prześle Ci e-mail z zaproszeniem do wypełnienia płatnej ankiety.

 

Ile mogę zarobić na wypełnianiu ankiet?

Ilość pieniędzy za wypełnione ankiety zależy od rodzaju ankiety oraz od firmy dla której ankieta jest organizowana. Zwykle id dłuższa jest ankieta tym lepiej płatna. Generalnie wynagrodzenie wynosi równowartość od 0.40 do 7.20 PLN za każdą ankietę wypełnioną ankietę.

 

Jak zostanę mi wypłacone pieniądze za wypełnione ankiety?

Pieniądze zostaną wpłacone za pośrednictwem Cint, na Twoje konto panelowe.

 

Czy wszystkie ankiety są płatne w gotówce?

Tak, za pośrednictwem konta PayPal.

 

Jak dokonać wypłaty?

Aby dokonać wypłaty musisz najpierw wybrać sposób wypłaty.

1. Zaloguj się do swojego konta.

2. Kliknij na "Moje zarobione pieniądze".

3. W lewym dolnym rogu kliknij na "Zmień wybór płatności".

4. Wybierz opcję płatności, który chcesz użyć, z rozwijanej listy.

5. Kliknij przycisk "Aktualizuj".

 

Nie byłem aktywny przez pewien czas, a teraz nie ma punktów (pieniędzy) na moim koncie panelowym, Dlaczego?

Punkty stają się nieaktywne na koncie testujących, jeśli konto nie było aktywne przez pewien czas.  Suma punktów nadal istnieje, po prostu nie jest pokazywana bezpośrednio. Aby aktywować punkty, należy wysłać e-mail pod adres support(at)triaba.com. Jeśli byłeś nieaktywny przez dłuższy okres czasu, Twoje konto w panelu może zostać usunięte.

 

Co zrobić, jeśli chcę, aby anulować członkostwo / wypisać się?

Możesz wypisać się z Triaba Panelu w każdej chwili. Zaloguj się na konto panelu i po prostu wykonaj następujące czynności, aby wypisać - a my natychmiast zaprzestaniemy wysyłać Ci kolejne wiadomości.

1. Zaloguj się do swojego konta.

2. Kliknij na "Wypisz".

3. Zaznacz pole "Czy na pewno chcesz się wypisać".

4. Kliknij przycisk "Wypisz".

5. Kliknij przycisk "OK"

 

Jak zrobić wypłaty do systemu PayPal?

Jeżeli nie masz jeszcze konta PayPal, przejdź do https://www.paypal.com i otworzyć konto. Ważne jest, by Twoje konto PayPal było zarejestrowane na ten sam adres e-mail, na który będziesz otrzymywać ankiety. Jeśli masz już konto PayPal możesz dodać do niego adres e-mail, na który będziesz otrzymywać badania.

1. Zaloguj się na konto panelowe.

2. Kliknij na "Moje zarobione pieniądze"

3. Po osiągnięciu kwoty podlegającej wypłacie kliknij na przycisk "Aktualizuj", a pieniądze zostaną przekazane na konto sieciowe w systemie PayPal.

4. Pamiętaj żeby zalogować się do konta PayPal i zaakceptować transfer.

 

Co oznacza komunikat: System płatności nie jest dostępny w tej chwili, proszę spróbować później?

Ta wiadomość jest widoczne, gdy PayPal próbuje się połączyć z kontem panelistów. Jeśli zobaczysz na swoim koncie transfer pieniędzy oznaczony, jako "Błąd/Failed», proszę czekać od 2 do 4 dni przed ponownym przystąpieniem do transferu. Połączenie PayPal zostanie naprawione samoczynnie i transfer pieniędzy będzie ponownie możliwy.

 

Ile ankiet do wypełnienia należy spodziewać się w ciągu miesiąca?

Ilość uzyskanych ankiet jest zmienna w zależności od profilu osoby (tj płci, lokalizacji, itp) oraz potrzeb naszych klientów. Zwykle otrzymuje się od 1 do 7 ankiet miesięcznie.

 

Czy muszę być polskim rezydentem, aby zarejestrować się do Panelu Triaba?

Tak. Jednakże mamy również panele ankiet w Norwegii, Szwecji, Danii, USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Finlandii, Indiach, Afryce Południowej, Australii, Hiszpanii, Meksyku, Irlandii, na Litwie, w Japonii i Holandii. Będziemy również w dalszym ciągu rozwijać Panele Ankiet Triaba w nowych krajach tak szybko jak to możliwe. Tak, więc proszę zaglądać, jeśli Twój kraj nie znajduje się obecnie na liście.

 

Ile muszę zapłacić za tę usługę?

Usługa ta oferowana jest Państwu przez Panel badan ankietowych Triaba całkowicie bezpłatne. My nigdy nie będziemy prosili Cię o żadne pieniądze w jakikolwiek sposób.

 

Chcę otrzymywać więcej badań i zarobić więcej pieniędzy – jak to zrobić?

Im więcej informacji o profilu ankietera podane podczas rejestracji, tym bardziej prawdopodobne jest, że otrzymasz zaproszenie do wypełnienia ankiety. Podczas rejestracji również pytamy, jak często chcesz uczestniczyć w ankietach. Staramy się dopasować liczbę wysyłanych ankiet do Twojego zainteresowania w ich wypełnianiu.

 

Czy mogę zaprosić moich znajomych do przyłączenia do Panelu Triaba?

Zachęcamy do zapraszania znajomych i rodziny, każdy może skorzystać.

 

Czy wynagrodzenie może być wypłacane czekiem?

Do wypłat wynagrodzenia używamy jedynie kont Pay Pal, ponieważ są bezpieczne, znane i powszechnie używane. To pozwala nam utrzymać niższe koszty administracji, a płacić naszym panelistom szybko i łatwo.

 

Jak zmienić swoj adres e-mail

Aby zmienić swój adres e-mail, należy wysłać e-mail do support(at)triaba.com, i poinformować o obecnie używanym adresie e-mail, na który otrzymywane są ankiety i należy podać swój nowy adres e-mail. Z względów bezpieczeństwa prosimy również o podanie kodu pocztowego i daty urodzenia. Po ich otrzymaniu Twój adres e-mail zostanie zaktualizowany.

 

Jak odzyskać swoją nazwę użytkownika/hasło

Jeśli nie pamiętasz nazwy użytkownika lub hasła wykonaj poniższe czynności.

1. Kliknij na poniższy link: https://www.triaba.pl/Zaloguj-sie 

2. Kliknij na link "Nie pamiętasz hasła (nazwa użytkownika, hasło?)

3. Wpisz swój adres e-mail na który otrzymałeś ankiet.

4. Kliknij na szary przycisk z lewej strony panelu. Jeśli jesteś członkiem więcej niż jednego panelu należy upewnić się, czy wybrany przycisk dotyczy panelu do którego chcesz nowe dane logowania.

5. Nowa Nazwa użytkownika i hasło zostaną wysłane na wskazany adres e-mail

 

Próbowałem zalogować się na konto panelu, ale nie działa. Dlaczego nie mogę się zalogować?

Błąd „Nieprawidłowy adres e-mail”

Jeśli pojawia się błąd „Nieprawidłowy adres e-mail”, Triaba nie rozpoznaje Twojej nazwy użytkownika albo adresu e-mail.

Typowe jego przyczyny

  • Nadmiarowa spacja w nazwie użytkownika lub adresie e-mail.
  • Dzieje się tak najczęściej, gdy próbujesz się zalogować, używając swojego nazwiska zamiast nazwy użytkownika lub adresu e-mail. 
  • Więcej niż jeden znak@.
  • Nieprawidłowe znaki, takie jak nawiasy, przecinki, średniki itp.
  • Omyłkowo wpisujesz@gmaillub@yahoozamiast@gmail.comlub@yahoo.com.

Włączanie obsługi plików cookie

Jeśli przy próbie użycia konta Triaba widzisz komunikat, że w Twojej przeglądarce nie działa funkcja plików cookie, oznacza to, że prawdopodobnie ich obsługa jest wyłączona. Aby korzystać z konta Triaba, musisz ją włączyć.

Google Chrome

  1. Na pasku narzędzi przeglądarki wybierz Więcej   Ustawienia .
  2. W dolnej części strony wybierz Zaawansowane .
  3. W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” wybierz Ustawienia treści .
  4. Wybierz Pliki cookie .
  5. Włącz opcję Zezwalaj witrynom na zapis i odczyt danych w plikach cookie .

Safari (iOS)

  1. Na telefonie kliknij Ustawienia .
  2. Kliknij Safari  Blokuj cookie  Zawsze pozwalaj .
  3. Odczekaj 5 minut i otwórz aplikację.

Inne przeglądarki

Odpowiednie instrukcje znajdziesz w zasobach pomocy swojej przeglądarki.

Rozwiązywanie problemów z plikami cookie

Jeśli mimo włączenia obsługi plików cookie ciągle widzisz komunikat o błędzie, otwórz nowe okno lub zamknij pozostałe karty w przeglądarce.

Jeśli problem nie ustąpi, wyczyść pamięć podręczną i usuń pliki cookie.

Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie

Pliki cookie są tworzone przez witryny, które odwiedzasz, a pamięć podręczna przeglądarki pozwala szybciej ładować strony i ułatwia przeglądanie internetu.

Wyczyszczenie pamięci podręcznej i usunięcie plików cookie spowoduje wykasowanie ustawień stron (np. nazw użytkownika i haseł). Niektóre witryny mogą też dłużej się ładować, ponieważ wszystkie obrazy będą musiały wczytać się ponownie.

W Google Chrome

  1. Otwórz Chrome na komputerze.
  2. Na pasku narzędzi przeglądarki kliknij Więcej  Więcej narzędzi   Wyczyść dane przeglądania .
  3. W polu „Wyczyść dane przeglądania” zaznacz pola wyboru przy opcjach Pliki cookie i inne dane witryn oraz Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej .
  4. W menu na górze okna wybierz, ile danych chcesz usunąć. Wybierz od samego początku , by usunąć wszystko.
  5. Kliknij Wyczyść dane przeglądania .

W innych przeglądarkach

Przeczytaj instrukcje dotyczące Twojej przeglądarki i postępuj zgodnie z nimi:

  • Windows Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Apple Safari
  • Opera

Jeśli strony nie wyświetlają się poprawnie, możesz użyć trybu incognito lub trybu prywatnego w przeglądarce, by sprawdzić, czy problemu nie powoduje coś innego niż pamięć podręczna i pliki cookie.

Zmienianie ustawień prywatności

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na konto, spróbuj zmienić swoje ustawienia prywatności.

Sprawdzanie przeglądarki

Jeśli w przeglądarce dla ustawień prywatności masz wybraną opcję „Wysoka”, dodaj triaba.pl i www.cint.com do listy zaufanych stron.

Więcej informacji na temat sprawdzania i zmieniania ustawień prywatności w przeglądarce:

  • Chrome
  • Firefox
  • Internet Explorer

Sprawdzanie programów zabezpieczających

Jeśli do zwiększenia bezpieczeństwa komputera używasz zapory sieciowej, serwera proxy lub programu antywirusowego, wyłącz je na jakiś czas i wtedy spróbuj zalogować się na konto Triaba.

Jeśli to rozwiąże problem, będzie to oznaczać, że program zabezpieczający blokował Ci dostęp do konta Triaba. Skontaktuj się z centrum pomocy danego programu i zapytaj, jak można używać zabezpieczenia bez blokowania dostępu do Triaba.

Proszę sprawdzić następujące ustawienia w komputerze:

• Upewnij się, że pliki cookie są włączone.

• Upewnij się, że ustawienia ISP nie blokują dostępu do naszej strony internetowej.

• Upewnij się, że Twoja przeglądarka nie blokuje dostępu do naszej strony internetowej.

• Upewnij się, że ustawienia antywirusowe akceptują naszą stronę internetową.

• Upewnij się, że ustawienia zapory akceptują naszą stronę internetową.

• Upewnij się, że dodałeś stronę panelu do listy zaufanych witryn w przeglądarce internetowej.

• Upewnij się, czy nie wpisałeś hasła używając Caps Lock.

 

Starałem się zalogować na swoje konto Triaba, ale zamiast tego zalogowałem się na konto innego panelu którego jestem również członkiem. Jak to możliwe?

Panel Triaba jest członkiem Cint Insight Exchange (kiedyś Cint Panel Exchange (CPX)), jeśli jesteś członkiem innych Panelów, które są również w Cint Insight Exchange, możliwe jest, aby zalogować się do nich z strony Triaba. Musisz użyć poprawnego loginu i hasła do Twojego Panelu Triba aby zalogować się na właściwe konto.

Co to jest Cint Insight Exchange?

Cint Insight Exchange zapewnia otwarty rynek gdzie użytkownicy mogą uzyskać dostęp do badań przeprowadzonych w ogromnej liczbie innych paneli internetowych z ponad 40 krajach. Możesz przeczytać więcej o Cint tutaj: www.cint.com.

Triaba panel na Facebooku - Mogę się przyłączyć?

Tak, oczywiście. Członkowie grupy facebookowej mogą wygrać prezent o wartości NOK 250, -każdego miesiąca. Członkowie muszą odpowiedzieć na co najmniej jedno badanie w danym miesiącu.

 

Kiedy klikam na link badania, wyświetla się informacja, że ankieta jest zamknięta/lub mój udział jest pełny, dlaczego?

Zamknięta ankieta oznacza jeden z następujących przypadków: Badanie zostało zakończone. Ankieta jest aktywna przez 2-7 dni.

Wymagana liczba odpowiedzi zostały już udzielona. Niektóre badania automatycznie się zamykają z powodu braku aktywności, zwykle po 10-15 minutach.

Pełen udział oznacza, że badanie jest pełne odpowiedzi w ramach docelowego zakresu. Może to być zarówno przed rozpoczęciem badania, które wyświetla się, jako zamknięte, a czasami gdy kryteria badania zostały wyczerpane. Zwykle zależy to od oceny danej ankieta i ogólnej liczby odpowiedzi potrzebnych przez róże osoby do wypełnienia udziału. Badanie, w którym otrzymasz "Pełny udział" nie liczy się jako w pełni ukończone i nie jest nagradzane.

Dlaczego zostałem przeniesiony z jednego badania do innego?

Sondaże są wysyłane automatycznie, gdy Twój profil pasuje do wymogów badania. Jednakże, gdy badanie jest pełne lub zostałeś odrzucony przed ukończeniem badania, w tej sytuacji system automatycznie wyszukuje innych badań pasujących do Twojego profilu. W ten sposób masz możliwość uczestniczenia w innym badaniu.

 

Pojawia się błąd w czasie wypełnienia badania

Błąd może wystąpić z powodu kilku powodów.

1. Jeśli pliki cookie nie są włączone to badanie nie rozpozna Cię jako osobę udzielająca odpowiedzi do zakończenia badania i wtedy czas dobiegnie końca. Upewnij się, że masz włączone pliki cookie. Aby uzyskać informacje na temat włączenia plików cookie, prosimy o kontakt z administratorem komputera.

2. Kiedy badanie pozostaje otwarte przez dłuższy okres czasu to automatycznie sesja przeglądarki wygasa i limit czasu dobiega końca. W tym przypadku nie jest możliwe ponowne rozpoczęcie badania lub wysłania nowego linku.

Dlaczego nie otrzymuję żadnych badań?

Sondaże są wysyłane automatycznie, gdy Twój profil pasuje do wymogów badania. Zalecamy, aby wypełnić swój profil udzielając jak najwięcej informacji. W ten sposób łatwiej będzie dopasować Twój profil do badań, które Ci odpowiadają.

Dlaczego otrzymuję dwa razy te same pytania?

Zawsze staramy się znaleźć odpowiednie badania dla Ciebie. Może się zdarzyć, że dane pytanie wystąpi więcej niż raz – pierwszy raz podczas ustawiania Twojego profilu oraz w trakcie samych badań. Choć może się to wydawać niedogodnością lub błędem. Odpowiedź jest następująca:

a) daje nam większą szansę na znalezienie odpowiedniej ankiety.

b) zapewnia lepszą jakość danych dla naszych klientów, którzy szukają konkretnej osoby

 

Co oznacza odrzucenie z badania?

Odrzucenie występuje w sytuacji, gdy Twój profil nie pasuje do kryteriów dla danego badania. Nie chcemy tracić Twojego cennego czasu na udzielanie odpowiedzi, ktore nie mogą być wykorzystane, dlatego badanie zakończy się automatycznie przy pierwszych kilku pytaniach. Może się to zdarzyć od czasu do czasu, jeśli badanie wymaga konkretnych informacji. Badania, w którym zostaleś "odrzucony" nie liczą się jako w pełni ukończone i nie są one nagradzanie, ponieważ zebrane informacje nie zostaną wykorzystane.

Otrzymałem powiadomienie o błędzie "System jest obecnie obciążony, spróbuj ponownie"

Czasem może pojawić się komunikat o dużym obciążeniu systemu, ponieważ została wysłana znacząca liczba ankiet w tym samym czasie. Jest to tymczasowy problem, który szybko zostanie rozwiązany, gdy obciążenie systemu zmaleje. Proponujemy, aby poczekać i spróbować ponownie za chwilę.

 

Otrzymałem powiadomienie o błędzie "Próbujesz wejść na Samplicio.us używając nieprawidłowego linku wejścia. Przepraszamy za niedogodności

Jeśli wyświetli się taki komunikat to skontaktuj się z membersupport(at)cint.com lub support(at)triaba.com.

 

W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowoś ci, czy powinienem wysłać moje hasło i/lub nazwę użytkownika do Triaby?  

Nie! Nigdy nie powinieneś rozpowszechniać informacji o swoich danych logowania do Triby lub kogokolowiek innego. Nie potrzebujemy Twojego hasła ani nazwy użytkownika, ponieważ w razie próby kontaktu z Toba, bedziemy korzystać z innych informacji.

Otrzymałem e-maila z prośbą o udzielenie moich danych osobowych. Co powinienem zrobić?

Czasami możesz otrzymywać wiadomości podszywajace sie pod PayPal lub inne serwisy. To się nazywa "wyłudzanie informacji", ponieważ nadawca próbuje skraść Twoje cenne dane osobowe. Celem jest skłonienie Ciebie do kliknięcia na fałszywą stronę/witrynę, gdzie może nastąpić kradzież poufnych danych osobistych. Jeśli odpowiedziałeś na takiego e-maila i ujawniłes jakiekolwiek dane osobowe, lub jeśli uważasz że ktoś wykorzystał Twoje konto bez pozwolenia, należy natychmiast zmienić hasło i pytanie zabezpieczające. Należy również bezzwlocznie skontaktowac sie z PayPal.

1. Otwórz nową przeglądarkę i wpisz www.paypal.com.

2. Zaloguj się do swojego konta PayPal.

3. Kliknij "Bezpieczeństwo i Ochrona" w górnej części strony.

4. Kliknij przycisk "zidentyfikować problem."

5. Kliknij przycisk "Myślę, że ktoś inny używa mojego konta bez pozwolenia."

6. Kliknij przycisk "Nieautoryzowane użytkowanie konta".